Nemigazország

Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel! Itt az is megtörténhet, ami máshol nem, és meg is történik. Az ellentettje méginkább. A túlélés kérdéses, majd töröm az utat. Gondolkodok, elmélkedek, (s)írdogálok. Ezé van ez itt...

A vonat nem vár...

..az írás megmarad

Közhelyeim

Fél perc gyűlölet

2009.02.06. 18:46 | Prophet | Szólj hozzá!

Minden rendőr, a nyomozóktól az utolsó forgalomirányítóig a nagy Ügyre várakozik, ami egyből tábornoki rangig repíti (vagy főkapitányi bársonyszékbe), de bizony van, amibe még Piszkos Harry, meg Charles Bronson bicskája is beletörne... Vágási Feriről nem is beszélve.

Miután tegnap ellopták a tárcámat, kénytelen voltam befáradni a kaptárba, a szokásos köröket lefutni, ne éljenek vissza velem (ebből amúgy is elég már). Egész kedvesek voltak, beszélgettünk egy jót, még arra is volt idejük, hogy - ha csak elméleti síkon - megkeressük. Az egyikük "estin" tanult pszichológiát, az anyja biztatta, hogy valami komoly szakmát is sajátítson már el. Ő távjóslást végez, nagy hát a nyomás a gyereken (egy 29 éves göndör, barna kislány). Azt próbálta elhitetni hát, hogy regressziós hipnózishoz is ért, mondjuk engem már elvarázsolt rég.  Tehát egy virágos mezőn álltam, mire ötöt számolt, és erőltettem az agyam, emlékezz, emlékezz.

Minden bajom ott kezdődött, hogy megteremtettem az Eget és a Földet mondtam.. ez vicces volt, mert mosolygással törlesztettek (megjegyzendő, Veszprém az egyik legbiztonságosabb város, lásd Veszprémi 7, persze hogy kurvára ráérnek). Szóval elindultam otthonról, ragyogott az arcom, visszaverte a Nap is, ha tavasz lenne, méhek is dongottak volna. Sebezhetetlennek éreztem magam, ahogy zsebre tett kézzel nézegettem balra-jobbra. Ki sem vettem onnan, majd végig ott utaztak. Csak akkor, ha megszellőztettem őket, lágy szellő az ujjak közöt... Illetve a buszon. És akkor jött a flashback! Mint a Helyszínelőkben... már emlékeztem rá! Felébredtem, kiugrottam a székből, a fejemhez kaptam, amennyi drámai hatást megkövetelt a helyzet, azt mind megadtam neki!

Akkor volt utoljára nálam a tárcám, amikor a buszon utaztam - így kiáltottam! Egy cigány rajkó meg egy kipás fickó között álltam - így folytattam. Na, itt ért véget a történet, becsukódott a mesekönyv. Megnyugtattak, nem kerül meg sosem, veszett fejszenyél. Ez még a profik tudását is meghaladja.. azóta foglalkoztat, melyik lehetett. Feltetem a kérdést egy okos számítógépnek is (Multivac 2000), de az ösztöneim azt súgják, csak nagysokára lesz valami eredménye.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemigazorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr14927105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: rendőrség végső kérdés
süti beállítások módosítása