Nemigazország

Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel! Itt az is megtörténhet, ami máshol nem, és meg is történik. Az ellentettje méginkább. A túlélés kérdéses, majd töröm az utat. Gondolkodok, elmélkedek, (s)írdogálok. Ezé van ez itt...

A vonat nem vár...

..az írás megmarad

Közhelyeim

Matt táncol

2008.06.29. 10:00 | Prophet | Szólj hozzá!

Olykor jó álmodozni, meg reménykedni. És nem is kell hozzá Názáret, hogy valóra váljon. Van még sok ilyen... hm.. szuggesztív és hitegető közhelyem ám! De inkább nézzünk, mint a moziban. Nekem tetszett, ahogy egy Matt nevű srác "bohóckodik" ezen a videón. Van neki honlapja, ott lehet informálódni, hogyan táncol körbe-körbe. Youtube-on már látták néhányan, de most nem zavar, hogy nem én vagyok az első.


Úgy belelkesültem. Még a végén stoppolni fogok, utazgatni össze-vissza, és ezzel ütöm el a nyarat. Utazással. Nem itthon ülök egy vödör vízben. Ha kedvem lelném az alvásban, az mondanám, majd alszok rá egyet (elődátumoztam a bejegyzést, 10.00-kor jelenik meg, de 3.33 van). De nem lelem. Sehol se.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemigazorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr38544104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: videó tánc világ matt
süti beállítások módosítása