Nemigazország

Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel! Itt az is megtörténhet, ami máshol nem, és meg is történik. Az ellentettje méginkább. A túlélés kérdéses, majd töröm az utat. Gondolkodok, elmélkedek, (s)írdogálok. Ezé van ez itt...

A vonat nem vár...

..az írás megmarad

Közhelyeim

Vihar

2008.06.26. 01:42 | Prophet | Szólj hozzá!

Jött, látott, és győzött. A csillagok is elbújtak! De nem félelmükben. Eléggé racionálisak ők ahhoz, hogy ne verje ki a biztosítékot náluk pár elektromos kisülés. Egyszerűen átadták a színpadot -a műsor pedig ámulatba ejtett. Kinn áltam az erkélyen, és borsózott a hátam. De nem a hidegtől, vagy attól, hogy Szent Péter gurigatja a hordókat. Mattot adott a természet, épp hogy nem tisztelegtem neki. Helyette karbatett kézzel -még kételkedve, majd már vigyázban állva követtem az eseményeket. Aztán leültem egy székre, és úgy néztem, ahogy a villámok kicakozzák a felhők szegélyét. Egyetlen társam egy magányos biciklis volt, aki elkerekezett a sötétségbe. A dombok pedig kísérteties megvilágításban tündököltek... Szavakkal leírhatatlan, megragadhatatlan. Ez lenne az Isten természete? Akkor értékelem. Érzem a szeretetét. A fák között szélről ne is beszéljünk. Vagy a felfrissülő levegőről. Egyszer teleszívtam vele a tüdőmet, de már ez elég volt, hogy méregtelenítsen. Annyira tökéletes az elemek ezen szimfóniája... a hangok, a fények játéka. A szagok. Bele lehet szeretni. Kár, hogy kevés vagyok hozzá. Ez pedig csak egy szénrajz. Hitvány másolat, gyenge próbálkozás, hogy valamit is visszaadjak.


Update

Megér egy misét a másnapi.. monszun is. Habár felül a gálya... Írnak is róla: veszprem.index.hu/cikk.php (mondjuk tűzrókában okádék felépítése van az oldalnak)

A bejegyzés trackback címe:

https://nemigazorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr59539771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vihar veszprém természet ámulat
süti beállítások módosítása