Nemigazország

Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel! Itt az is megtörténhet, ami máshol nem, és meg is történik. Az ellentettje méginkább. A túlélés kérdéses, majd töröm az utat. Gondolkodok, elmélkedek, (s)írdogálok. Ezé van ez itt...

A vonat nem vár...

..az írás megmarad

Közhelyeim

Fajüldözés

2008.06.19. 17:54 | Prophet | Szólj hozzá!

Nem tudom, mennyire állja meg a cím a helyét. Szerintem nincsenek az embernek alfajai, rasszai. Oké, a biológia cáfol, negrid, ausztralid, amerindid, europid, mongolid. De ez antropológia, gyakorlati tudomány, fiziológiai dolgok. Elviekben gondolkodok, ott nem különböztet meg semmi sem. Legyen néger, oké. Vagy ázsiai. Semmi gond. A cigányokat viszont lassan nem tudom az emberi faj keretein belül tartani. Kiszabadultak. És elüldöznek minket a saját hazánkból. Szabad a rablás, a törvényen kívűl állnak. A rendőrség, az önkormányzatok tehetetlenek. Nem lehetetlen, tehetetlen... szép szóval basznak rá, engedik őket állatkodni. Az történt, hogy rendes, dolgos családoknak kell menekülnie az illegális lakásfoglalók elől. Na, nem voltam igazságos. Megjelentek a rendőrök is, méghozzá a Készenlétisek is. Amikor a Gárda előállt... tehát a régi anekdota megállja magát:

-Rendőrség, néhány fiatal randalírozik a házunk előtt. Tudnának küldeni egy járőrt.
-Ő, lássuk. Megnézem mit tehetek uram, kérem legyen türelemmel.
Később:
-Jóestét kisasszony, 2 órája telefonáltam, hogy hangoskodnak a házam előtt. Azt mondta,
  küldenek valakit. Tudja, én holnap dolgozok, és a gyerekek se tudnak elaludni
-Uram, én is csak a munkám végzem, már mondtam, hogy legyen türelemmel.
Később:
-Ismét én vagyok, ezek a rohadt cigányok most törték be a kocsim szélvédőjét, követelem, hogy azonnal szálljanak ki, és védjék meg a családom a tulajdonom! Adófizető állampolgár vagyok, elvárom, hogy teljesítsék a kötelességüket!
-Uram, ne ordibáljon velem! Ilyen hangnemben nem beszélhet velem! És ne vádaskodjon, ne gyűlölködjön, miből gondolja, hogy cigányok! Nincs elérhető járőrünk, majd küldünk valakit a másik körzetből, nem ránk tartozik, foglalkozzon a saját dolgával.
Kicsit később:
-Jóestét, kapitányság? Igen, én hívtam önöket az előbb. Tudja mit, kisasszony, már nem kell járőrt küldeni. Halálosan megfenyegettek minket, de megoldottam a dolgot. Kimentem a ház elé, és lelőttem a támadókat az önvédelmi fegyveremmel. Viszhall.
5 perc múlva kiérkezett a Készenléti rendőrség, a Terrorelhárító alosztály.... Halott nem volt, csak három részeg cigány ittas fiatalember, akik autókat rongáltak meg. A bejelentőt bíróság elé állították hiszériakeltés és gyűlöletbeszéd miatt.

Hát ez kell csak, kihívni a Gárdát. Megjelennek a rendőrök egyből. Addog szabad a rablás. Akarom mondani a megélhetési bűnözés. Ez az, megélhetés szerűen, segélyből élők.. ezt a szót kerestem.

Update

Újabb forrás:http://magyargarda.hu/node/1753

A bejegyzés trackback címe:

https://nemigazorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr53529533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: magyar hírlap rendőrség gárda cigánybűnözés galgagyörk
süti beállítások módosítása