Nemigazország

Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel! Itt az is megtörténhet, ami máshol nem, és meg is történik. Az ellentettje méginkább. A túlélés kérdéses, majd töröm az utat. Gondolkodok, elmélkedek, (s)írdogálok. Ezé van ez itt...

A vonat nem vár...

..az írás megmarad

Közhelyeim

Elfojtás

2008.07.11. 02:23 | Prophet | Szólj hozzá!

Se tábla, se trófea, se döglött macska. Ez a mai éjszaka hozománya, szép lány, tovább áll, bár a fátylát még itten lebegteti egy gyönge nyári szellő... hiába keresek, nem találok semmi értelmet ebben a világban. Ha napról-napra élnék (talán így is van), akkor kudarcként dolgozhatnám fel. De ehhez sem értek, csak ahhoz, hogy megmásítsak, eltorzítsak dolgokat, és úgy mutassam be, mint személyes tragédiát, amiről nem tehetek, holott én vagyok a Ludas Marci... khm.

Szóval - ahogy ígértem - a melegtől felpüffedt, hullamerev tarka macskához nem nyúltam, egyrészt meggyaláztam volna a nyugodalmát (az út szélén, az oszlop tövében), másrészt mindenféle betegséget elkaphattam volna tőle. Talán macskaemberré válnék, és azzal csúfolnának a szomszéd gyerekek, hogy úgy nézek ki a bőrmaskarámban, mint egy thaiföldi tranzszexuálica. Cica, stay right there. I would be very curious about when the közterületfentartós are going to mo move it.. aszalódik-e még egy kicsit egy felfúvódott tarka a gyepen, vagy valaki lapátot ragad, és eltünteti?

Hogy kompenzáljam az ösztönénem - a perverz, deviánsat - más szórakozás után néztem. De szomorúan tapasztaltam, hogy megintcsak nem vagyok kellőkép felszerelve. Most a bugylibicskám maradt otthon, azzal lekaphattam volna egy fonálon függő feliratot, megy az objektum zártságáról tájékoztatott.. tanulság: a MacGyver filmek mégse hülyeségről szólnak, jó ha van az embernél 13-as kulcs, csőfogó, erővágó, meg valami csípő- vagy kombinált eszköz. Ha mindezt egybe tudnám olvasztani... majd megnézem a szerzámboltban, nincs-e ilyen kiszerelés: olló, csípő, vágószerszám, mellette csavarhúzó.. Olyan táblalopó mindenes. Vennék neki egy bőrtokot is. Sokkal magabiztosabb lennék, merem állítani. És sörnyitónak se utolsó.

Amit tehát el akartam elmelni, azt nem tudtam.. ebből okulva gyenge préda után néztem, amit puszta kézzel, vagy egy kulccsal átpozícionálhatok, de hiába tettem egy nagy kört, menekültem Haszki kutya elől, nem találtam semmi érdekeset... ki kell bővíteni az életteremet!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemigazorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr2563174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: elfojtás macska este lopás tábla
süti beállítások módosítása