Nemigazország

Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel! Itt az is megtörténhet, ami máshol nem, és meg is történik. Az ellentettje méginkább. A túlélés kérdéses, majd töröm az utat. Gondolkodok, elmélkedek, (s)írdogálok. Ezé van ez itt...

A vonat nem vár...

..az írás megmarad

Közhelyeim

Reményhal

2008.06.18. 10:07 | Prophet | 2 komment

Megyek horgászni, viszek magammal egy jó nagy husángot. A husáng szögekkel van kiverve, azok meg be vannak áztatva emberi ürülékbe, meg a komodói varánusz nyálába. Ezzel fogom agyoncsapni a reményhalat, de bizonnyal elidőzök vele, mert az hal meg utoljára. A lepény meg először, tehát valami jót kell kifognom, utánna nem is biztos, hogy kell a remény. Mire fáj a fogam? Hogy ne kaszáljanak el filozófiából (bár nincs tél, aratnak, a nádat aratják, kaszával lengetnek, és ha rossz helyen vagyok a rossz időben, akkor nesze nekem). Nem is tudom mit higyjek, legszívesebben be sem mennék. De az  könnyű megoldás lenne, megfutamodnék. Tessék, tanárnő itt vagyok, de nem megy, mit csináljak.. majd a lélektan. Egy óra múlva, már elkezdődik. Kérek szerintem valakitől egy cigit, aztán amikor kihúzom az utolsó ítéletet tételem, az összeroppanás előtt kiszuszogok. Biztos Hitler is így érzett. Szívás.

Update

Kifogtam a.. az ezüsthalat. Vagyis inkább sárgaréz-halat. Spinóza. Reméltem, hogy ezt az egyet nem húzom (azok közül, amit tudok). No, mindegy, 6-os tétel őkelme. A kutya mindenit. Bűntudatom van. Azért mert okos, szép, megnyerő, és ellenálhatatlan vagyok. És jeles! Úgy látszik végigkísér az egész életemen..

A lélektan pedig anakdota formájában fog majdan manifesztálódni, az ükonokáimnak mesélek (akik csak azért jönnek, hogy kapjanak egy-egy eurót - talán addigra bevezetik. Éljen az EU(SSR)!) róla: tanárbácsi elveszett Pécs (?) és Veszprém között, elérhetetlen (olyan mint Isten, átkapcsolnak rögzítőre: Isten meghalt, a sípszó után hagyjon üzenetet). Így fél kettőkor (13 órakor kezdődne a vizsga) közlik, hogy el lehet menni (Fletó, lassan szálóigéve vállnak a mondataid). Jövő héten vissza teccünk nézni, akkor esetleg vizsgázhatunk. Másik vizsga van akkor, sebaj, ezt buktuk.. avagy mégsem? Van aki elintézze, kap is egy pirospontot. Így írásban szóbeliztem abból a tételből amit "pont" nem tudtam. De tényleg... bármelyik másik lehetett volna. De ezt is kilőttem, 4-es meglesz. Veri nájsz...

Kiegészítés

Feltételezem, hogy valamelyik kocsmában pusztította a kolléga az agysejteket, vagy valamelyik árokban fekszik, esetleg a sínek között, ami manapság már tényleg veszélytelen, amire arra halad egy vonat (igen, ez az ami a sínen jár), addigra úgyis kijózanodik. Én azt terveztem, vizsgák után megyek el ünnepelni. De meglehet, hogy neki tegnap volt vizsgája, és a most az végül is utánna van. Alkoholszondát a tanáriba!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemigazorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr16526746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

J. 2008.06.19. 11:57:10

azt azt!:) de azért a jegybeírásra kíváncsi leszek...

Prophet 2008.06.19. 12:47:11

Kínos pillanatok, és hallgatás.Félrenézések. Szerzek addigra egy kamerát, és felveszem az egészet- persze rejtve. Szummázva: semmi, mi csak fizessük a 135 ezrünket...
Címkék: egyetem bukás filozófia vizsga lélektan
süti beállítások módosítása