Nemigazország

Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel! Itt az is megtörténhet, ami máshol nem, és meg is történik. Az ellentettje méginkább. A túlélés kérdéses, majd töröm az utat. Gondolkodok, elmélkedek, (s)írdogálok. Ezé van ez itt...

A vonat nem vár...

..az írás megmarad

Közhelyeim

Blogstone, a halott város?

2008.01.04. 10:12 | Prophet | Szólj hozzá!

Már a két kis kezemen sem tudom megszámolni, vajon hány nap telhetett el, az előző bejegyzés óta. Ami rádásul két kommentet is produkált, szóval lassan, de biztosan felépítjük a szocializmust, esetleg még a 4-es metrót is beelőzhetem ilyen sebességgel! Tisztességes verseny lenne, amatőrök között folyna...

Eltelt hát a karácsony, ahogy jött, úgy tűnt el a ködben. Egész jól telt, az ajándékai úgy érzem, megtalálták a helyüket, jól eltaláltam az igényeket! Azóta tesóm például olvas, nem kis szó! Ez azt jelenti, hogy nem lett meg az SS motor, de bánja kánya. Mondjuk most mondják a Híradóban, hogy 300 Ft lesz egy kiló kenyér. Ennek nagyon örölünk! Most már tényleg be kéne vezetni a 300 forintos váltót, mondjuk az lenne a neve, hogy Horváth Ágnes:

-Csókolom, egy kiló kenyére lesz!
-Barna?
-Igen, abból! De ne szárazat adjon!
-Jóvan, tessék. 1 Horvátot kérek... apró nincs? Kökény tallér?

De vissza a témáhjoz. A karácsonyvfa roppant dekoratív, szép, a tűlevelei gyönyörű, mély zöldek, és eddig még nem is indultak oszlásnak. Sajnos ki kellett érte vágni egy élő fát, de messzimamáéktól van, szóval a közelbe hozza őket valamennyire. Ha valaki azt kérdezné, mit csináltam a karácsonyfa alatt, először rávágnám, hogy persze, neki estem a pakkoknak, mint afgán gyerek a segélycsomagnak, de átvitt értelemben, sőt gyakorlatilag is azt mondanám, hogy tanultam, mint a gép, bár nem vagyok robot: Thomas Junker, meg Portertől a Vér és Virtus, mind kellemes karácsonyi olvasmányok. Szerencsére többet nem kell vele foglalkozni!

Szilveszterre viszont nagyon lehangolt lettem, már tele volt a tököm hócipőm a tanulással, a felelősséggel, meg hogy elvárnak tőlem valamit. És nem is akartam senkivel sem beszélni, szépen, udvariasan elküldtem mindenkit a picsába, és itthon töltöttem az óév utolsó, újév első napját. Aztán rájöttem éjfél fele, hogy jobb lett volna elmenni otthonról, ma meg már biztos vagyok benne. Na mindegy, máskor is be lehet rúgni.

Ilyen szellemiséggel vezérelve próbálom majd folytatni a webnaplóm, találtam már egy másik cikknek valót is, még akár ma is megcsinálhatom....

U.I: Mindenkinek Sikerkeben.... bla bla bla

A bejegyzés trackback címe:

https://nemigazorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr2284182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: énblog tanulás karácsony újév
süti beállítások módosítása