Nemigazország

Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel! Itt az is megtörténhet, ami máshol nem, és meg is történik. Az ellentettje méginkább. A túlélés kérdéses, majd töröm az utat. Gondolkodok, elmélkedek, (s)írdogálok. Ezé van ez itt...

A vonat nem vár...

..az írás megmarad

Közhelyeim

7885. nap

2008.07.09. 21:19 | Prophet | Szólj hozzá!

Most jöttem rá, hogy megint lekéstem. Elkúrtam. Nem néztem utánna a bioritmusomnak, hogy aszerint életvezessek, önbeteljesítsek. Ahogy a rendes jóslatok működnek.. most teljesen össze vagyok zavarodva, a megszokott rutinba beleszövődött a káosz. Nem jó ez így! Pedig mintha ma lett volna, hogy kitettem egyet... már július 9-e van. Alig van hátra a szünetből.. lássuk... 51 nap kb. 21 meg 30. Plusz-mínusz kettő. Eddig semmit nem végeztem. Se nem olvastam, se nem tanultam meg balkézzel írni. Sebaj, ráérünk arra még!

Hivatás: A munka egyre inkább másodrendű szerepet kap az életében.

Rálicitálnék... tudok nagyobb számot is mondani, kétjegyűt is!

Összességében hiányzik az élet, a pezsgés. Tiszta vagyok hetek óta, itthon megiszok egy-egy különleges sört.. már rég maradt nálam bármi is. A fekete furgon is eltűnt az utcából.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemigazorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr82561206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: nyár bioritmus 7885
süti beállítások módosítása